Στέφανος

Πήγαμε στην αίθουσα 8 και, μέχρι να φέρουν το κλειδί, περιμέναμε απ’ έξω. Η Αριάδνη στεκόταν πιο μακριά από τους υπόλοιπους. Την ξανακοίταξα για λόγο και , έτσι όπως ήταν σκεφτική, πήγα κοντά της.
“Γεια σου… Είμαι ο Στέφανος.”
“Αριάδνη, χαίρω πολύ…”
“Καινούρια;”
“Ναι. Καινούρια. Και στο σχολείο και στην Κύπρο.”
“Καινούρια στην Κύπρο; Από πού ήρθες;”
“Από το Λονδίνο.”
“Α! Έτσι εξηγείται το πουκάμισο μια τόσο συνηθισμένη μέρα.”
“Τι; Τι εννοείς;”
Δεν της απάντησα… Μόνο μάζεψα το θάρρος μου και ξεκούμπωσα τα δύο πρώτα κουμπιά από το πουκάμισό της. Έμεινε κάγκελο…
“Έτσι είναι καλύτερα!”
“Καλύτερα; Πρώτα εξήγησέ μου ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να ξεκουμπώσεις το πουκάμισό μου, και μετά μου λες αν είναι καλύτερα!”
Ωραία… Ομολογώ πως αυτή την αντίδραση δεν την περίμενα… Και φαινόταν τόσο ήσυχη!
Αποφάσισα λοιπόν να παίξω για λίγο με τον τρόπο της…
“Ηρέμησε κοριτσάκι! Δε φτάνει που φαίνεσαι σα βλαμμένη με το πουκάμισο, μού κάνεις και τη θιγμένη επειδή πήγα να σε κάνω άνθρωπο!”
Όλοι καρφώθηκαν πάνω μας και κανείς μας δεν πήρε είδηση πως η αίθουσα είχε ανοίξει. Πρώτος μπήκα εγώ -ψευτοθιγμένος- και την άφησα εκεί έξω, με τους άλλους να σχολιάζουν το σκηνικό…
Πήγα και κάθισα στο τελευταίο θρανίο δίπλα στο εξωτερικό παράθυρο, συνήθεια που απέκτησα τους τελευταίους μήνες της περσινής χρονιάς, και περίμενα να δω τι θα κάνει… Όταν την είδα να έρχεται προς το μέρος μου, ξαφνιάστηκα για δεύτερη φορά. Η φράση “το κορίτσι-μυστήριο” της πήγαινε γάντι…
Κάθισε δίπλα μου αλλά δεν είπε τίποτα. Μόνο άρχισε να χτυπά τα δάχτυλά της όπως κάνουν οι βιρτουόζοι στο πιάνο… Και τι δε θά’δινα για ν’ ακούσω τη μελωδία που έπαιζε στο μυαλό της…
Έμεινα να κοιτάζω εκείνα τα υπέροχα, μακριά δάχτυλα ώσπου ο καθηγητής έκοψε στη μέση τη στιγμή μαγεία που βίωνα…

Leave a Reply

