Αριάδνη

Ήταν τέλη Αυγούστου όταν οι γονείς μου αποφάσισαν να μείνουμε μόνιμα στην Κύπρο. Μια βδομάδα πριν, είχε φύγει η γιαγιά μου από την πλευρά της μητέρας μου και μας είχε αφήσει το σπίτι της. Είχαν προτείνει και στον πατέρα μου να διδάξει στην Ιατρική Σχολή και here we go… Ο κύβος ερρίφθη.

Στην αρχή αυτή τους η απόφαση μου φάνηκε σαν το τέλος του κόσμου! Ολόκληρη η ζωή μου ήταν στο Λονδίνο… Η κολλητή μου, το σχολείο μου… Θεωρούσα ότι ήταν τρομερά άδικο ν’ αλλάξουν τα πάντα ένα χρόνο πριν την αποφοίτησή μου! Αλλά μέσα σε μια μέρα αυτή μου η πεποίθηση άλλαξε ξαφνικά…

Ήταν γύρω στις τέσσερις το απόγεμα. Εγώ, ως συνήθως, καθόμουν στο πιάνο και μελετούσα Bach όταν, χωρίς να το καταλάβω, έχασα κάθε επαφή με το περιβάλλον. Πάγωσα όπως παγώνουν οι δείκτες στα παλιά ρολόγια… Και τότε, σαν σε όνειρο, είδα μπροστά μου ένα αγόρι να μου φωνάζει “Έλα!”. Αυτό ήταν… Ανέβηκα στο δωμάτιό μου και άρχισα να πακετάρω…

Οι μέρες περνούσαν, εγκατασταθήκαμε στο σπίτι της γιαγιάς μου και, αφού ήρθε το χαρτί της μεταγγραφής μου, γράφτηκα στο σχολείο της ξαδέρφης μου.

Την πρώτη μου μέρα εκεί μέσα δε θα την ξεχάσω ποτέ… Σηκώθηκα το πρωί, φόρεσα φούστα και πουκάμισο, έβαλα τα αγαπημένα μου μαύρα μποτάκια και μάζεψα τα μαλλιά μου.

Πήγα στο σχολείο και μπήκα στο προαύλιο για να συναντήσω την ξαδέρφη μου. Μέχρι να έρθει όμως, στεκόμουν εκεί στη μέση σαν χαμένη. Μέχρι που τον είδα…

Καθόταν ανάμεσα σε τέσσερα άλλα αγόρια. Φορούσε μαύρο κοντομάνικο μπλουζάκι, τζιν παντελόνι και μαύρα Converse. Τα μαλλιά του, απ’ ότι κατάλαβα, ήταν μέχρι τους ώμους του και τα είχε πιασμένα χαμηλά. Τα μάτια του ήταν καρφωμένα στα δικά μου και, έτσι όπως με κοίταζε, μια τρομακτική σκεψη με κυρίευσε… Ότι αυτός ο άγγελος, δεν είχε φτερά.

Leave a Reply

