Αριάδνη

Το παν είναι ν’ αρχίσεις να γράφεις πάνω στο χαρτί… Όμως τόσα χρόνια τρόμαζα να το κάνω. Φοβόμουν πως, αν έβαζα τις λέξεις πάνω στο χαρτί, θα ξυπνούσα τους δαίμονες που με τόση δυσκολία πέταξα στο λήθαργο. Προσπάθησα τόσο πολύ να θάψω το παρελθόν μου μα δεν τα κατάφερα.

Γι’ αυτό αποφάσισα να σου γράψω την ιστορία μου… Για να ξορκίσω το φάντασμα που ξέμεινε μες στην καρδιά μου.

Το όνομά μου είναι Αριάδνη. Αριάδνη Στήβενσον. Γεννήθηκα στο Λονδίνο και είχα πάντα αυτό που ήθελα. Μόνο που κάτι μου έλειπε, όπως λείπει ένα κομματάκι για να συμπληρωθεί το παζλ. Στα δεκαεφτά μου η απουσία αυτού του “κάτι” έγινε σκληρή ανάγκη που άρχισε να πονάει τη ψυχή μου. Ως εκείνο το φθινόπωρο…

Leave a Reply

